دسترسی به دنیای دیجیتال و حجم وسیع اطلاعات باعث شده تا بتوانیم در هر زمینه ای از نسخه های اینترنتی کمک بگیریم. خیاطی نیز یکی از همین هنرها است که حتی در خانه و با کمک آموزش های آنلاین و کتاب های راهنما، می توان نکات زیادی از آن را آموخت. مجله بوردا یکی از معتبرترین مجلات در زمینه خیاطی و مد است. مجله ای که می توان الگوهای آن را، استاندارترین الگو میان آموزش های رقیبانش دانست. به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند به خیاطی، برای آموزش از این مجله کمک می گیرند. در این مطلب burda را به طور کامل معرفی می کنیم و به شما خواهیم گفتم که آموزش خیاطی با بوردا درست است یا خیر؟ با این مطلب از هنر مادر همراه باشید.

بوردا چیست؟

بیشتر از 70 سال پیش، فردی به نام آنه بوردا اولین مجله در زمینه مد و فشن را منتشر کرد. استقبال از این مجله آنقدر خوب بود که هنوز هم بعد از گذشت سال ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مجلات در صنعت مد شناخته می شود. اما این مجله بیش از هر کسی، برای خیاطان یک مرجع خوب و کاربردی بود و امروزه نیز همین کاربرد را دارد.

متخصصان مد مجله بوردا، در هر شماره بهترین ترندها و پرطرفدارترین سبک های روز فشن را معرفی می کنند. به همین دلیل است که طراحان لباس و افرادی که در خیاطی حرفه ای هستند، به این مجله علاقه زیادی دارند.

مجله بوردا بهترین مجله فشن و خیاطی

الگوهای بوردا، مجله ای با الگوهای منحصر به فرد

یکی از مهم ترین جذابیت هایی که بوردا را به یک مجله محبوب و ارزشمند تبدیل کرده، الگوهای آن است. در حقیقت در هر شماره، تعدادی الگوی آمده در مجله قرار داده شده است. این الگوها قابل جداشدن هستند و می توانند بدون هیج تغییری برای دوخت لباس مورد نظر استفاده شوند.

یکی از مزیت های این الگوهای آماده این است که حتی اگر اندازه آن ها با اندازه مورد نظر ما یکسان نباشد، می تواند تبدیل به یک نمونه کامل برای رسم الگوهایی با اندازه بزرگ تر یا کوچکتر شوند. انتخاب الگو معمولا مرتبط با موضوع کلی مجله است و به همین دلیل در هر شماره می توانید یک الگوی شگفت انگیز از یک لباس به روز را در دست داشته باشید. با کمک این الگوها پیش از رفتن به آموزشگاه خیاطی می توانید زمینه ای از این حرفه به دست آورید.

آموزش ترفندهای خیاطی در مجله بوردا، فوت و فن ها را از دست ندهید

علاوه بر الگوهای خیاطی بوردا که شما را به دوخت ساده تر در خیاطی دعوت می کند، بخش های دیگری در این مجله وجود دارند که به شما راه صحیح بعضی از دوخت و دوزها را آموزش می دهند. برای مثال از ترفندهای اندازه گیری، نحوه ثابت کردن الگو روی پارچه و شکل صحیح قرار گرفتن پارچه هنگام برش زدن صحبت می کند و می تواند با معرفی بهترین متد خیاطی و ریزه کاری های هرکدام، از شما یک خیاط حرفه ای بسازد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر مایل به خواندن مجله بوردا هستید، نکته های خیاطی آن را هرگز از دست ندهید.

استفاده از الگوهای آماده بوردا در خیاطی

دوخت کدام لباس با استفاده از burda ساده تر است؟

باتوجه به موضوع اصلی هر شماره، شما نیز آموزش دوخت لباس هایی متفاوت و منحصر به فرد را در این مجله خواهید دید. اما خیاطان حرفه ای که سال هاست این مجله را می خوانند، پیشنهاد می کنند که از خواندن آموزش بعضی از لباس ها ساده نگذرید. این لباس ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

1- لباس شب با بوردا؛ یک الگوی بی نقص

دوخت لباس شب با ریزه کاری ها و تمیزدوزی های فراوان، اصلا کار ساده ای نیست. حتی حرفه ای ترین خیاطان هم برای دوخت این مدل از لباس ها وقت بیشتری صرف می کنند. چرا که ظرافت، مهم ترین نکته در دوخت لباس مهمانی است. یکی از بهترین الگوهای بوردا برای دوخت و دوز، الگوهای لباس شب است. شما می توانید همه نکات لازم برای دوخت لباس های مجلسی را از این مجله یاد بگیرید و از آن در دوخت لباس شب خود استفاده کنید.

2- لباس کودک؛ لباس هایی با سایز مینی

الگوهای لباس کودک در مجله بوردا آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که به یک مجله جدا تبدیل شد. مجله بوردای کودک می تواند به روز ترین اطلاعات را از دنیای فشن کودک در اختیار شما بگذارد. الگوها و آموزش های لباس کودک در بوردا بسیار استاندارد است و به همین دلیل به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید.

3- لباس های ترند روز؛ جدیدترین مدها در یک مجله

burda آلبومی از به روزترین مدل های لباس است. به همین دلیل می توانید با خواندن آن از جدیدترین ترندها با خبر شوید و برای دوخت لباس هایی مطابق دنیای مد از آن ایده بگیرید. این مجله سال ها است که نسخه پی دی اف را نیز برای استفاده ساده تر کاربران عرضه کرده است.

4- دوخت لباس برای افراد سایز بزرگ با کمک بوردا

این مجله ترکیه ای یک راهنمای دوخت لباس برای افراد پلاس سایز نیز است. به همین دلیل مانند بوردای کودک، یک مجله جانبی به نام بوردا برای افراد سایز بزرگ نیز منتشر می شود. در این مجله می توانید راه های دوخت لباس های سایز بزرگ از پیراهن تا آموزش مانتو دوزی را به سادگی یاد بگیرید.

دوخت لباس برای افراد بزرگ سایز با burda

استفاده از مجله burda برای چه کسانی مناسب است؟

مجله کاربردی بوردا در زمینه مد و فشن فعالیت می کند. به همین دلیل نمی توان گفت فقط برای استفاده افراد خاصی مناسب است. خیاطان حرفه ای، طراحان لباس و افراد عادی که به موضوعات روز مد علاقه مند هستند نیز می توانند از خواندن این مجله لذت ببرند. با این حال خواندن بوردا به افراد زیر بیشتر از هرکسی توصیه می شود.

1- استفاده از بوردا برای خیاطان مبتدی

مهم ترین قدم برای آموزش خیاطی، استفاده از الگو است. به همین دلیل وجود الگوهای آماده، می تواند به خیاطان مبتدی کمک کند تا قدم های اول را راحت تر طی کنند و از آموزش دلسرد نشوند. به همین دلیل بوردا یکی از مهم ترین منابع برای شروع خیاطی به حساب می آید.

2- بوردا برای لباس های آماده

با رونق گرفتن خریدهای اینترنتی، بسیاری از خیاطان نیز ترجیح می دهند که تعداد زیادی لباس با سایزهای استاندار بدوزند و در معرض فروش قرار دهند. بوردا یک راهنمای سایز مناسب در آموزش خیاطی است. برای مثال اگر می خواهید تعدادی شومیز زنانه با سایز 38 بدوزید، می توانید به جدول ساز بوردا مراجعه کنید.

با وجود همه آموزش های مجازی، وجود یک مربی با حوصله و متخصص در هنر خیاطی می تواند شما را زودتر از آنچه تصور کنید در مسیر حرفه ای شدن قرار دهد. آموزشگاه خیاطی هنر مادر در همه مراحل خیاطی همراه شماست. برای کسب اطلاع از دوره های آموزشی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.