با داشتن مهارت، تجربه و علم بروز در هنر خیاطی می‌توان از آن در خانه هم درآمد کسب کرد. بسیاری از خیاط‌های با تجربه و حرفه‌ای که دوره آموزش خیاطی ضخیم دوزی زنانه را گذرانده‌اند با مهارت و توانایی خود به درآمد بالایی رسیده‌اند. همین موضوع باعث شده ضخیم دوزی برای متقاضیانی که خواهان پیشرفت در این هنر بوده و رویای راه‌اندازی مزون را در سر دارند بسیار جذاب باشد. البته عده‌ای هم به دلیل برطرف کردن نیاز شخصی و دوختن لباس‌های مورد علاقه خود در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. در هر دسته‌ای که قرار بگیرید، ما به شما خواهیم گفت که چرا و چگونه باید این دوره را در آموزشگاه خیاطی هنر مادر بگذرانید؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

هدف از دوره آموزش ضخیم دوزی چیست؟

هدف هنرجو از شرکت در دوره ضخیم دوزی زنانه، یادگیری جامع و کامل لباس‌های پاییزی و زمستانی و آشنایی با پارچه‌های ضخیم است. دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه در آموزشگاه هنر مادر در سطح، تخصصی و با حرفه‌ای‌ترین متد و بروز‌ترین سرفصل‌های آموزشی به هنرجو یاد داده می‌شود. ضمن اینکه در دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه، اشاره‌هایی هم به نکات آموزشی دوره مانتو دوزی خواهد شد.

 ضخیم دوزی زنانه

معرفی سرفصل های دوره ضخیم دوزی

سرفصل های خیاطی دوره ضخیم دوزی زنانه شامل رسم و دوخت الگوی پالتو، بارانی، سوییشرت، جلیقه، دوخت انواع جیب و طریق آسترکشی به روش‌های مختلف است. در سرفصل های دوره ضخیم دوزی انواع آستین فانتزی، آستین دوتکه، آستین کیمونو و رگلان و یقه مسطح و یقه ایستاده سرخود آموزش داده می‌شود. در ادامه به کلیه مهارت‌های آموزشی و تخصصی این دوره اشاره می‌کنیم تا بدانید در دوره ضخیم دوزی زنانه چه مهارت‌هایی بدست می‌آورید:

  • شناخت پارچه و آشنایی با انواع پارچه مخصوص ضخیم دوزی
  • رفع عیوب اندام و پرو گیری اشکالات اندامی
  • رسم و دوخت الگوی کت و پالتو
  • رسم و دوخت الگو و دوخت شنل
  • رسم و دوخت الگو بارانی و جلیقه
  • دوخت انواع جیب و جا دکمه
  • الگوسازی آسترکشی به روش‎‌های مختلف
  • رسم و دوخت الگو انواع یقه

چرا باید در دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه شرکت کنیم؟

برای وارد شدن به بازار کار خیاطی و کسب درآمد از این هنر، تنها داشتن استعداد کافی نیست. بلکه هنرجو باید شرکت در دوره های آموزشی خیاطی را هم در برنامه خود بگذارد. هنرجو می‌تواند بعد از اتمام دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه در مزون و کارگاه‌های تولیدی به عنوان خیاط و طراح لباس‌های ضخیم مشغول به کار شده یا حتی مزون شخصی خود را راه‌اندازی کند.

هنرجو در پایان دوره خیاطی ضخیم دوزی چه مهارتی کسب می‌کند؟

در پایان دوره ضخیم دوزی هنرجو قادر خواهد بود برای خود و دیگران پالتو، مانتو، کت با آستری و انواع شنل را بدوزد. با پایان این دوره هنرجو می‌تواند، برای افزایش سطح مهارت خود در دوره‌های دیگر خیاطی شرکت کرده و درآمد خود را افزایش دهد. فراموش نشود که هنرجو قبل از شرکت در دوره ضخیم دوزی، باید از قبل با متد‌های اولیه خیاطی آشنا بوده و ابتدا در دوره نازک دوزی شرکت کرده باشد.

مزایای گذراندن دوره آموزشی ضخیم دوزی زنانه با کارگاه آموزشی هنر مادر

دوره آموزشی ضخیم دوزی زنانه در آموزشگاه هنر مادر، توسط بهترین و متخصص‌ترین اساتید خیاطی و مد به هنرجویان ارائه می‌شود. در این آموزش از آخرین متد روز استفاده شده تا هنرجو، بعد از اتمام دوره به سرعت و به سادگی در هر جای دنیا مشغول به کار شود. در آموزشگاه خیاطی هنرمادر، هنرجویانی که دوره خیاطی ضخیم دوزی را با موفقیت طی کرده و تمام ساعات آموزشی را گذرانده‌اند از سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور مدرک دریافت خواهند کرد.

دارندگان مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای، می‌توانند با اعتبار و اعتماد بیشتری در حوزه تخصصی خود فعالیت کرده و به موفقیت برسند. تمامی مدارک فنی‌و‌حرفه‌ای با داشتن کد بین‌المللی، امکان ترجمه و ارائه به کشور‌های دیگر را داشته و به هنرجو امکان می‌دهند در هر جای دنیا با مهارتی که دارد، درآمد کسب کند.

دوره آموزشی ضخیم دوزی زنانه

دوره ضخیم دوزی چقدر طول میکشد؟

دوره ضخیم دوزی در آموزشگاه هنر مادر هر هفته در روز چهارشنبه از ساعت 17 الی 20 برگزار می‌شود. در طول این جلسات آموختن خیاطی و اصول ضخیم دوزی به صورت عملی و پشت چرخ خیاطی در آموزشگاه هنر مادر انجام خواهد شد. در دوره ضخیم دوزی با آموزشگاه هنر مادر، مدرس گام به گام هنرجو پیش خواهد رفت و در دوخت کلیه مدل‌های آموزش داده شده همراه و کمک هنرجو خواهد بود.

هزینه دوره ضخیم دوزی چقدر است؟

برای بسیاری از هنرجویان، هزینه دوره ضخیم دوزی به یکی از دغدغه‌های بزرگ تبدیل شده است. با توجه به اینکه سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور، برگزار کننده اصلی تمامی دوره‌ها و کلاس‌های قانونی خیاطی است؛ تعیین نرخ و میزان شهریه ضخیم دوزی و سایر دوره‌ها هم توسط این سازمان انجام خواهد شد. دوره‌ها و کلاس‌های آموزشگاه خیاطی هنر مادر هم از این قانون مستثنی نبوده و شهریه هر کلاس با نرخ مصوب سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. هنرجویان عزیز می‌توانند برای آگاهی از هزینه دوره ضخیم دوزی زنانه و اطلاع از زمان دقیق برگزاری کلاس از طریق شماره 22206719 با آموزشگاه خیاطی هنرمادر در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را در خصوص این دوره آموزشی از همکاران ما در آموزشگاه هنر مادر بپرسند.