رنگ قرمز یکی از جذاب رنگ ها و لباس قرمز یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم هاست. از قدیم گفتند lady in red جذابیتی دارد که هزاران کت و شلوار تاکسی دو ندارد. با وجود همه جذابیت های این رنگ اما باید در نکاتی را در استایل کرددن آن در نظر داشته باشیم تا استایلمان به زیبایی هر چه تمام تر باشد. در این مقاله از  هنرمادر همراه ما باشید تا با هم نکاتی که در هنگام پوشیدن لباس قرمز باید به آن توجه داشته باشید را یاد بگیریم.

کدام تناژ از رنگ قرمز برای ما مناسب است؟

اولین نکته قبل از هر چیزی این است ه درست ترین تنالیته از طیف رنگی قرمز را برای خودمان انتخاب کنیم. این انتخاب باید با توجه به رنگ پوست، چشم و ابرو و مو ها باشد. اصولا برای افرادی که پوست های روشن دارند و اصطلاحا بور و بلوند هستند، طیف های رنگی قرمز روشن و حتی قرمز هایی که نارجی دارند بسیار مناسب است. این افراد می توانند از رژ لب های قرمز روشن نیز استفاده کنند. برای کسانی که پوست سفید و چشم و ابروی مشکی یا قهوه ای دارند، تناژ های گرم و قرمز های پخته ایده آل هستند.

لباس مجلسی قرمز بلند

برای کسانی هم که پوست برنز دارند رنگ های آلبالویی می تواند انتخاب خوبی باشد. به طور کلی می توان گفت افرادی که رنگ پوستشان مایل به گرمی است و از قرمز های آتشین و گرم تر استفاده کنند و کسانی که مایل به سردی هستند می توانند از تناژ ها سرد تر طیف رنگی قرمز لذت ببرند. این موارد در زمینه رنگ شناسی و طراحی لباس هستند که در آموزشگاه خیاطی هنرمادر مفصلا به توضیح آن ها پرداخته می شود.

باید ها و نباید هایی که باید در هنگام پوشیدن لباس قرمز به آن ها توجه کنیم

رنگ قرمز جزو آن دسته از رنگ های جذابی است که بسیار باید در ست کردن استایل دقت نظر به خرج بدهیم وگرنه می تواند ما را از یک خانم جذاب تبدیل به یک دختر بچه کارتونی کند.

  • اولین و مهم ترین نکته بعد از انتخاب بهترین طیف از رنگ قرمز، انتخاب رنگ هایی است که در کنار لباس اصلی استفاده می کنیم. سعی کنید زمانی که از رنگ قرمز استفاده می کنید رنگ های دیگری را در آن دخیل نکنید و تا جای ممکن از رنگ های خنثی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.
  • سعی کنید از جدید ترین ترند های روز برای رنگ های قرمز استفاده کنید.
  • به خاطر داشته باشید که وقتی لباس قرمز می پوشید لزومی ندار از گل سر و رژ لب گرفته تا لاک و کیفتان را هم قرمز انتخاب کنید. سعی کنید به یک بالانس رنگی جذاب در استایل خود دست پیدا کنید.
  • اگر رنگ اصلی ترین قسمت استایل شما قرمز است باید دقت کنید که این لباس بهترین انتخاب برای اندام شما باشد. ایراد های اندامی، چاقی و لاغری، مدل یقه و حتی قد لباس باید به درستی در نظر گرفته شود. سعی کنید لباس های بیش از حد تنگ نپوشید زیرا دیگر آن جذابیت را نخواهد داشت.
  • اگر نمی توانید رنگ های درستی را برای جزییات استایل خود در کنار قرمز انتخاب کنید، بهتر است آن را با مشکی یا سفید که کلاسیک ترین و کم ریسک ترین ترکیب های رنگی هستند، بپوشید.

بهترین ترکیب رنگ با لباس قرمز

نکات آرایشی که باید در زمان پوشیدن لباس قرمز به آن توجه کنید

لباس قرمز می تواند جذابیت چهره شما را دوچندان کند به شرط آنکه آرایش درست را انتخاب کنید. بهترین آرایش با لباس قرمز شامل موارد زیر هستند.

1- آرایش نود با چشم های اسموکی تیره: در این آرایش جذابیت چشم ها حسابی خودش را نشان داده و برای مراسم های شب بسیار مناسب است.

2- خط چشم ساده با رژ لب قرمز: تمرکز این مدل آرایش روی مژه های مشکی و یک رژ لب جذاب است. اگر خواستید از سایه برای این آرایش استفاده کنید یک سایه براق ملایم به رنگ طلایی یا بژ بهترین انتخاب است.

3- آرایش برنز: در این آرایش بیشتر تمرکز روی کانتورینگ و نورپردازی صورت با هایلایتر است که برای بهار و تابستان 2020 فوق العاده است.

با لباس قرمز چه آرایشی کنیم

چگونه برای لباس مجلسی قرمز خود اکسسوری انتخاب کنیم؟

اکسسوری هایی که برای لباس قرمز استفاده می کنیم بهتر است فاقد نگین های رنگی و درشت باشد. انتخاب طلای سفید، استیل، زیورآلات نقره با طراحی های مدرن و جواهرآلات براق بهترین گزینه است. اگر شما برای یک مراسم بسیار لوکس و مهم این لباس را انتخاب کرده اید سنگ زمرد سبز یا جواهرات برلیان برای این ست بی نظیر هستند.

انتخاب مدل گردنبد و گوشواره ها با توجه به یقه لباس و مدل مو ها می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای یک لباس قرمز یقه دلبری با مو های نسبتا جمع باید از یک سینه ریز بزرگ و زیبا استفاده کنید.

لباس قرمز ترند سال 2020

با لباس قرمز چه کفشی بپوشیم؟

انتخاب رنگ مناسب برای کیف و کفش درکنار لباس قرمز، سلیقه شما را توصیف می کند. پوشیدن یک کفش پاشنه بلند با کفه قرمز، انواع کفش ها بی رنگ و شیشه ای که بسیار هم ترند هستند، رنگ های بژ و نقره ای بهترین انتخاب برای کیف و کفش با پیراهن قرمز هستند. یادتان باشد اگر اهل ریسک نیستید، انواع رنگ های کرم و نود را فراموش نکنید. کیف و کفش کرم در کنار لباس قرمز بی نظیر است.

لباس مجلسی قرمز کوتاه بپوشیم یا بلند؟

این یک قانونی است که با توجه به مراسمی که قرار است بروید تعیین می شود. به عنوان مثال برای یک مراسم مجلل بهتر است به جای پیراهن عروسکی قرمز با دامن پف دار، یک ماکسی بلند ساده یا یک پیراهن اندامی میدی با یقه زیبا بپوشید.

بهترین نکات برای پوشیدن لباس قرمز

به طور کلی اگر شما طرفدار پوشیدن رنگ قرمز هستید پیشنهاد می کنیم که از لباس های اینفینیتی به رنگ قرمز استفاده کنید تا بتواندید آن را چندین بار به روش های مختلف بپوشید و لذت ببرید.